replica rolex

replica rolex
replica rolex

2016年5月7日星期六

Getrouwde vrouwen Goed voor het verkopen van Omega Watches

De focus van luxe horlogemerken is het verplaatsen van de Amerikaanse en Europese markten India en Azië geruime tijd. Weg met de oude en in de nieuwe is wat alle luxe goede merken nodig om de economische crisis die de zakken van de gewone consument afgevlakt overleven.

India, met zijn enorme bevolking;veel mensen die in het buitenland zijn opgeleid en komen terug naar een onderneming te starten, heeft de middenklasse groeit gezien. De honger naar luxe horloges zoalsOmega horloges en Tissot horloges is ook gegroeid. Om hun merken en hun horloges te bevorderen, hebben deze twee bedrijven zijn het inhuren van lokale, bekende gezichten om hun nieuwe collecties, het openen van winkels en nog veel meer aan te kondigen.

Sonali Bendre is niet langer een officiële Omega ambassadeur, maar ze heeft wat nodig is om het product te pitchen. Ze is 34 jaar oud, mooie en getalenteerde (een ex-model en actrice), maar misschien wel het meest aantrekkelijke is dat ze getrouwd is. En dit is wat producten verkoopt in India vandaag de dag; raar maar waar. Blijkbaar, als het gaat om de verkoop getrouwd Indiase vrouwen producten bieden een gevoel van nostalgie en het vertrouwen dat ongehuwde vrouwen niet. In Bollywood, de Indiase film markt, betekent dit niet zo goed werkt omdat de gehuwde vrouwen stoppen met een deel van de dromen van de gemiddelde mens, maar "in de zeer rommelige media platforms, een getrouwde actrice instemt met een merk krijgt die extra aandacht van het publiek - een nieuwsgierige maar extra blik. "Dit concept wordt nader toegelicht aan de Chief Growth Officer van Dentsu Media India, Sai Nagesh, die gaat verder met te zeggen dat getrouwde vrouwen" nog steeds een bepaalde nostalgische relatie in de hoofden van het publiek te genieten. "

En het loont. Schieten van een advertentie is minder tijdrovend dan het filmen van een film en ook de neiging om het huis van de roepies per stuk te brengen. Het bedrag dat ze betaald krijgen, hangt af van hun populariteit en hoeveel persoonlijke verschijning ze voor een bepaald merk / product kan doen. Als het gaat om het bevorderen van horloges zijn er tal van mogelijkheden: nieuwe boutique openingen lancering van een nieuwe collectie, nieuwe vrouwen horloge, nieuwe heren horloge, etc.

Sonali, die in aanvulling op het onderschrijven van Omega horloges, onderschrijft ook Pril zeep, Surya gloeilampen en TL-buizen en werd onlangs ambassadeur van de gezondheid van het merk Dr. Morepen.


Bekijk meer replica horloges en bell & ross 46mm model replica

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge